Kbr11 Ecemsu12 bende doktora gittim canım tam meme reddi zamanı dedi kendini geri çekiyor mıkırdıyor sürekli emerken çok huysuz olursa akşmları 1 2 kez mama verebilirsin dedi doktor
Prettywoman91 Kızlar benim bebiş 3 ay 5 günlük bu dediklerinizin aynısını ben iki haftaya yakındır yaşıyorum zaten daha beteri mi gelecek yoksa bu kadar erken atağa girmiş olabilir mi ya 😬🥲
Kbr11 Dnym çok huzursuz olduğunda denemiştim 60 cc içti ona yetti uyudu canım açlık durumuna göre 60 bazen 90 cc yapıyorum sürekli olarak vermiyorum ama doymadığını hissettiğimde emmede sıkıntı yarattığında huzursuz olduğunda
Dnym Kbr11 ben de böyle yapıyorum huzurlu uyuyır kesinlikle bi yandan da mamaya alışır yorumlarını okuyorum korkuyorum
Kbr11 Dnym evet canım maalesef öyle bi durumda var ama çocuğumuzun aç kalmasından iyidir gerçekten husursuz hissettiğinde verirken alışmaz inşallah şuanlık bizde alışma durumu olmadı