4ay4 günlüğüz ve ben bittim yani o kadar sıkıntılı ki gece karnını ikinir gibi çekiyor sürekli uyanıyor krize girer gibi ağlıyor emzik tutan bebek onunla bile susmuyor sadece emziriyorum bırakınca yine aynı ağlıyo bende kucağımda uyutuyorum bende ayakta uyuyorum 😂😂