Bizim de atağımızın bitmesine 12 gün kaldı resmen gün gün sayıyorum 😂 Çok zor bir süreçmiş iyi taraflarından bakmaya çalışıyorum gerçekten atak süresi içerisinde yeni yeni yetenekleri ortaya çıktı. Mesela sırt üstü yattığında keyfi varsa kendini döndürüyor, agu dışında bol bol ses çıkartıyor, kahkaha atıyor, aynaya bakmayı çok sevdi, uyandığında beşiğinde 5-10 dakika kendini oyalayabilir hemen ağlamıyor artık, ellerini keşfetti el el kavuşturup onları izliyor 😂 tabi ağlama krizleri, gece milyon kere uyanmamız Ve memeyle yapışık yaşamayı saymıyorum 😂 deneyimli anneler gerçekten bu atak haftasının belirtilen tarihten 2-3 gün önce ya da sonradan biteceğini söylüyor