Ahseneliz-12 doğduğundan beri nefesi bir tuhaftı zaten. Burun delikleri çok çok küçüktü. Doğduğu günün gecesi bildiğin horlamıştı sürekli hemşireleri çağırdık bir şey yapmadılar. Sabah doktor geldi yine bir şey yapmadı. En son şikayet ettik de gelip burnunu temizlediler. O an rahatlasa da yine nefesi tuhaf geliyordu bana. Doktorlar normal yenidoganda ilk üç ay olur dediler. Genelde uykuda oluyordu hık diye kalıyordu. Düdük gibi oluyordu evet özellikle ilk zamanlarda. Burun temizliği evet gerekiyordu ama yeterli gelmiyordu. Tam olarak ne zaman bitti bilmiyorum ama zamanla azaldı. 5dan sonra tamamen gitti diye aklımda kalmis. Şu an 16 aylık. Eşimle bizim de doğuştan burnumuz problemli rahat nefes alamıyoruz, onun da etkisi vardır belki böyle olmasında