Ahseneliz-12 Bebeğim 1 ay 17 günlük nefes alırken emerken mama yerken bakarken aniden düdük gibi ses çıkarıyor nefesi kesiliyor sanıyoruz yaşayan veya bilgisi olan varmı lütfen 🙏
Ilk_mucizem60 Ahseneliz-12 benim bebegimde aynıydı doktora sorduğumda normal dedi ama yinede sorun doktorunuza
agns Ahseneliz-12 burnunu boşaltın geniz dolu belki ben de yaşadım doktora gittik ve sık sık burnunu temizleyin dedi şükür geçti şimdi göğsüne inmeden sizde yapın
agns Ahseneliz-12 bu arada çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda iyileşir küçük meleğiniz çok kat kat giydirmeyin birde terlemesi üşümesinden daha tehlikeli üzülmeyin geçer Allah’ın izniyle 🙏
birtosbikannesiii agns agns kesinlikle öyle burnu tıkanmıştır bizde çok yaşadık bu durumu her emzirme sonrası izotonik serum yapardım
agns birtosbikannesiii bende çok çektim öyle zor ki hala da ara sıra yapıyorum doktorumuz önerdi zararlı değil dedi aspiratörle çekmiyorum şimdi şükür sadece şırıngayla sıkıyorum çok iyi geliyor aman onlar hasta olmasın da herşeye raziyiz
Bebegimm1 Ahseneliz-12 burnu tikalidir otribebenin setini alin duzenli temizleyin mutlaka cok kucuk agizdan nefes almasini bilmezler burnu mutlkaa açık olmali
birtosbikannesiii agns ben hem izotonik serum yapıyorum hem aspiratörle çekiyorum doktorlar her ikisinide öneriyor burnu yumuşayınca aspiratörle de çekince hepsi geliyor .yemin ediyorum sonrasında rahat nefes aldıkça ben rahatlıyorum 🥰
Afram96 Ahseneliz-12 burnunu temizleyin. Bu aylarrda yapiyor doktora her goturdugumde aoruyordum zaten muane de cigerlerine vs dinliyolar hep cok sukur bisey yoktu. Ama aklimiz cikiyodu bizim bboguluyo saniyofuk hep 2aylik oldu simdi daha yapmiyor doktorumuz daha cok kvuk nefes almayi bile ogreniyo korkma demisi sizde sorun
agns birtosbikannesiii yok çok tikaliysa çekiyorum bende ama herşey normalse de yapıyorum çekmeden bilirsiniz bu YouTube da videoları var bebek dik konumda tek seferde sıkıyorsunuz o da iyi geliyor 🙏
honeysmom Ahseneliz-12 Tıkanıyorlar, özellikle emerken hemen o durumda ters çevirip hafif hafif sırtına vurun sonra kucağınıza alıp dik tutun, kendisine gelicektir. Ama doktorunuza da durumu mutlaka bildirin.
mamanveutdormir Ahseneliz-12 her yemek öncesinde uyku öncesi muhakkak burnunu temizleyin .. bebekler yanlışım yoksa ilk bikaç ay burnundan nefes alıyorlar ağızdan almayı bilmiyorlar o yüzden yemek yerken falan nefes alamadığından tıkanıyordur
YorgunAnneyimvesselam57 Doktora kesin gotur ama bende diger anneler gibi burnundan dir diye dusnuuorum.ama gotur cnku cok.kucuk hava alamassa falan dikkat et gec olmadan gotur