mirayybebek 1 yasina girdiginde kendim kazidim 2 kez. suan daha sert cikmaya basladi boşluk yoktu ama saçı cansizdi fotorafta falan sanki saçı yokmş gibi gozukuyordu.bir arkadasimda sizin anlattiginiz gibiydi bebeginin saçı her yerden eşit sekilde gelmedi ama dipten daha gür çıktı.bir de ben kış geldi evde vakit geciririz diye genelde şapka takicagi için bu ayda yapmayi tercih ettim yaza kadar uzar diye dusunuyorum bakalm