mirayybebek Kızlar 18 aylık kızım var sacı ilk yoktu sonra cıktı güzel uzuyordu yeniden dökülme basladı inceldi kafasının ortası açıldı baya her yeri saçının dökülmeye basladı bizde kestirme kararı aldık kazıtacaz varmı aranızda kazıtıp düzenli uzayan
[silindi] mirayybebek biz kazıdık ama daha 3 aylıkken yeni yeni uzuyor zaten. Ama bişey dicem kuzenimin saçını da yaşından sonra kesmişler çocuk aynaya baktıkça saçım yok diye ağlıyordu. Aklınızda olsun bir de kız çocuğu etkilenebilir yaşı büyümüş. İlla kesecekseniz de güzel şapkalar boneler falan alın da çok etkilenmesin.
Deletedmom626372 mirayybebek ben canım 1 yaşından sonra önce kestik ardından kazıttım bir hafta sonra ters yöne kazıttım öyle söylendi bana o yüzden şuan sağlıklı orantılı uzadı 16 aylığız. Sadece dün üstten minik bir toka takacak kadar uzadığını farkettik 😍 saçları orantılı uzadığı için sağlıklı görüntü olur
susunbebekuyuyo mirayybebek kazıtmak için 18 ay düşündürücü daha küçükken kazıtılıyor sanırım bence bir daha düşünün aynaya baktığı zaman kötü hissedebilir
mirayybebek BuzluKahve evet ama baya sacı döküldü yama yama kaldı resmen böylede açıklık olustu yuvarlak yuvarlak kestirmek suan çözüm çünkü kel kalan yerler ilerde zor olur
mirayybebek [silindi] evet yarın alacağım bone sapka mecburen sacları azaldı tüy gibi oldu normalde bu yasta kestirmeyecektik ama suan mecburen dökülmr artısından mecbur kalıyoruz
mirayybebek susunbebekuyuyo evet haklsıınız ama sacları kellik oluyor ara ara yerleirmde büyüyor oda kellikler sacımın derisi gözükğyor
lilosbebek mirayybebek çocuğun pisgolojisi bozulur görümcen oğlunun saçını kazıtmıştı çocuk aynaya bakmıyordu
mirayybebek lilosbebek haklısınız ama sacı suan kafasınım ortası keleşti. Bizde istemiyoruz ara her yerimde kellik oluyor kücüklen iyidi
Badem2021 Bende kazıttım kızımın saçını 8 aylıktı ama düzensiz uzuyordu arkalar kısa kaldı önler uzadı gitti bende kazıttım eşit çıksın diye şuan 1 yaşına girmek üzere ve çok gür şekilde uuzyor
SeninAnnenBirMelektiYavrm mirayybebek kazıtmayın yazık ya bi doktora götürün belki vitamin eksiklikleri falan vardir birde duştan sonra sirkeli su dökün durulamayin o da cok iyi geliyor duştan once badem yağıyla masaj yapabilirsiniz
mirayybebek SeninAnnenBirMelektiYavrm götürdük yapacak birsey yok diyorlar badem yağıda kullandım malaseff faydası olmadı
Anne80 Bende kestirmek istiyorum ama kıyamıyorum saçları var ama gür çıkar mı acaba diye kestirmek istiyorum bide uykusu filan gelince saçlarınu yoluyor ama kıyamadm 14 aylığız
mirayybebek Anne80 eğer düşünüyorsanız gecikmeyin bizim kadar bence ben kestirdikden sonra ayna var kapatacaz uzayana kadar bone sapka takacaz mecburen
BalarisiYusra mirayybebek bende istiyorum ama ağlar diye korkuyorum aşırı seryek ve ince telli sol arka tarafında daha seyrek kel gibi duruyo napsam bilemedim 🤷♀️
mirayybebek BalarisiYusra aynı bizimkide öyle canım bizde kestirip bone sapka takacaz aynadan uzak tutcaz
Anne80 mirayybebek merhaba naptınız kestirdiniz mi saçlarını bebeğinizin ya da kesildiyse uzadı mı nasıl şu an
mirayybebek Eslemesra bizde kestirecektik küçükken ama uzayınca gerek kalmadı dedik yeniden dökülme arttı