Çok geçmiş olsun bu postu okuyup normal doğumdan vazgeçecekler olursa diye yazayım dedim.30 saat süren zor bir doğumum olmasına rağmen dikişlerim 3 güne iyileşti ve zor geçmesine rağmen hep iyiki normal doğum yaptım dedim.Sezaryen yapan bir çok arkadaşım bebeğiyle ilgilenemedi bile 1 ay yattılar.Bu tamamen bünye meselesi kiminin sezaryeni zor geçiyor kiminin normal doğumu