sumeyyesevinc_
Ben madecassol kullanmıştım hücre yenileyici.
Her lavabo çua giriş çıkışında kullanıyordum. 1 saat kadar havalandırıyordum doktor söylemişti kremin yaraya iyice nüfus etmesi için kullan, 1 saat aç bacaklarını havalansın nüfus etsin demişti.
Ben sert bir kağıt yardımıyla yelliyordum
Çok özür dilerim böyle açık bir şekilde anlattım ama bu şekilde geçmişti beni çok rahatlatmıştı bu krem sağlık ocağından 2-3 kutu yazdırın kullanın kesinlikle iyi gelecektir
Şöyle bir ayrıntıyı unuttum.
Kullanmadığınız pamuklu atletler küçük küçik kesin yıkayın ütüleyin, her bir damla kanda kaldırıp atın. Orası kuru kalacak. Bana ebem böyle demişti babamda eşimde ne kadar kullanılmayan atlet varsa hepsini kesip kesip üst üste 5-6 adet katıp iç çamaşırıma yerleştirdim her damlada birini çıkarıp attım
Ped kullanmayın naylon içerdiği için ebem bana kızmıştı senin hatan bu diyerek 🤷