Benim bebeğimde 11 buçuk aylık yeni iki haftadir bay bay gel gel alkış yapıyor o kadarda ugrasmama rağmen yapmamıştı kendi kendine başladı ama hiç bı kelimesi yok de de ma ma fln bı ara taklite takmıştım şimdide buna mesela bu durup gidicek sanırım böyle bı oğlum var onda hiç böyle şeyleri takmamistim