Alygkc Benim kızım 10 aylık ve alkış yapmıyor, baybay yapıyor. Geçen ay nöroloji muayenesine götürmüştük. Doktor kendi torununun da yapmamasını anlatarak şöyle söyledi; “alkış bizim için bir semboldür; bebek taklit ediyor mu, neden-sonuç ilişkisi kurabiliyor mu diye. Bir bebek alkış yapmaz ama baybay yapar, aynı şey. Veya başka bir hareketi taklit edebilir, bu bizim için aynı şeydir.” Dolayısıyla alkışa baybaya takılmayın, başka işaretler veriyor olabilir.