Mom4565 maalesef her çocuk aynı olmuyor belki sizin bebeğiniz sakindi ihtiyaç duymadınız ama benim bebeğimde öyleydi hastaneden çıktıktan sonra atakları ağlamaları başladı çok zor bi dönem geçirdim. 3 haftasında ayakta sallamaya başladım mecburiyetten. İnsanın içi gidiyo daha henüz çok hassas beyin gelişimi oluşmamaış bebeği sallamaya ama başka çarem kalmadı. Evde 3 kişi anca zaptedebiliyorduk. Uyku eğitimine başladım. Öyle şak diye yatağa koy çık olmuyo. Şu an 3.5 aylık beşiğinde ve müzikle sallamaya başladım. Rahatlatıcı müzik etkili oldu. Yavaş yavaş değiştirmeyi planlıyorum. Belli zamn sonra bazı destekleri kaldırıp yavaşça kendi uyumasını sağlamayı düşünüyorum inşallah başarırım. İnanın zor bebekle uğraşmak çok yıpratıcı