Esinn97 Hanımlar merhaba. Bebeğim 3,5 aylık ayakta sallayarak uyutuyorum. 2,5 aylıkken falan atak geçirdik daha sonra ayakta sallayarak uyutmaya başladım. Sier nasıl uyutuyorsunuz?
Nesli06 Esinn97 1 yaşına giricek neredeyse kucakta ve ayakta sallanarak uyuyor. Yol yakınken dönün derim bence daha çok küçük sizin için daha kolay olur. Sonrası gerçekten çok zor. Suan uyku eğitimi vermeye çalışıyorum ama perişanım.
Yamanikomm Nesli06 yaa bende istiyorum egitim bir kere denedimmm vallahi ben uyudum oglum.uyumadi simdi ole korkuyorumki
Esinn97 Nesli06 uykusu gelince ayağıma koyuyorum başlıyo ağlamaya. Ninniler açıyorum farklı şeyler açıyorum sakinlestirmeye çalışıyorum. Denemek istiyorum kendisi uyusun diye. Ama endişeliyim çok agliyo çünkü.
Mom4565 Esinn97 doğduğundan beri kendi uyur benim bebeğim 6 aylık şu an . Daha çok küçük değil mi sallamak için ?
Esinn97 Mom4565 2,5 ayağa kadar emerek uyurdu. Sonrasında bir atak dönemimiz oldu 1 hafta kadar. Uyuma şeklide değişti. Çok istiyorum besigine koyayım kendisi uyusun.
EsmaYusuf Mom4565 maalesef her çocuk aynı olmuyor belki sizin bebeğiniz sakindi ihtiyaç duymadınız ama benim bebeğimde öyleydi hastaneden çıktıktan sonra atakları ağlamaları başladı çok zor bi dönem geçirdim. 3 haftasında ayakta sallamaya başladım mecburiyetten. İnsanın içi gidiyo daha henüz çok hassas beyin gelişimi oluşmamaış bebeği sallamaya ama başka çarem kalmadı. Evde 3 kişi anca zaptedebiliyorduk. Uyku eğitimine başladım. Öyle şak diye yatağa koy çık olmuyo. Şu an 3.5 aylık beşiğinde ve müzikle sallamaya başladım. Rahatlatıcı müzik etkili oldu. Yavaş yavaş değiştirmeyi planlıyorum. Belli zamn sonra bazı destekleri kaldırıp yavaşça kendi uyumasını sağlamayı düşünüyorum inşallah başarırım. İnanın zor bebekle uğraşmak çok yıpratıcı
Mom4565 Yamanikomm Tabiki her bebek aynı değil canım ben onu demiyorum ki. Anne de bitiyor diyorum ağlıyor uyumuyor vs deyip saklanıyor bebekler bunun için söyledim . Benim bebeğim kolikti 6 saat aralıksız ağladığını biliyorum sallamadim bilmiyor sallanmayi .
Mom4565 Esinn97 daha çok küçük bebegin bırak Sallamayı bence yatağına yönelt alışır inan benim bebeğim de 3 ayına kadar çok ağladı saatlerce ama sallamadim ben çok zararlı olduğunu düşünüyorum ben
EsmaYusuf Mom4565 çok zaralı tabiki sallamak ama o kadr ağlaması da zararlı mecbur bi çare buluyosunuz. Ciğerlerine vücuduna gelişimine herşeye etki ediyo o kadr ağlaması. Benim de kolikti o yüzden söylüyorum yanlış anlamayın. Eleştirmek için değil aynı zorluğu daha doğduğunun 5inci gününde gördüm. Çok iyi anlıyorum ama insan kıyamıyor çok ağlamasına
Damlalala Esinn97 Sonra çok sımıntı çekersiniz 1 yaşını geçti sallayarak ve emerek uyuyo 4 4.5 aydan sonra uyku eğitimi verin bence kesin ve net