Seyma_Mirza ben kullanıyorum güzel bez bebeğim doğmadan önce sleppy, baby turco ve prıma stoklamıştım yazın dogdu benim oğlum yenıdoğan cildi ve sıcak doğal olarak pişik oldu oglum😊 bu 3 bezıde denedım geçmedi dahada artmıştı hatta pişiği tesadüfen markette gördüm aldım bebem natureli bide bunu deneyeyim diye almıştım çok şükürki pişiğimiz geçti onunla çok nadir ara sıra kaka taşdığı oluyor oda benım oğlum çok hareketli o yüzden tepindikçe kayıyor poposundan ondna kaynaklı ama şimdi her bebek her bezi kullanamıyor cildine hangisi iyi gelırse sizin bebeğinizin bence bebem naturelin küçük paketini alın deneyın sonra o bezi alırsınız malum çoklu bez çünkü boşa para vermemiş olursunuz 😊