Balpetegii Mihriban36 a101 bezi yengem kullaniyo cok memnun ama sleepy kullaniyoruz A101 fiyatlari nasil
Mihriban36 Balpetegii inanin hic bilmiyorum eşim aliyor benim bebegim dogdu dogali daha ben bisey almadim disari cikamiyorum Kucuk diye
Turunckafam Babyturco en iyi gelen bebegime … 192 tane bezi 180 TL’ye aldım geçen gün … Keşke daha çok stok yapsaydım dedim hatta hala varmı bilmiyorum çok uyguna geldi 🥺 5 no kullanıyoruz
Balpetegii Turunckafam baby turco zeytinyagli kullandik bir donem ama 4 numarada cok sızdırma yaptı bizde sleepye geri donduk
Turunckafam Balpetegii sadace gece değiştirmiyorum bugüne kadar sızdırma olmadı bizde bilemedim küçük mü geldi numarası acaba size. Her bebeğe farklı geliyor tabiki bez deneme yanılma şekli
Bsraaakrs Balpetegii ben yeni doğanda onu kullandım şimdi 2 numaraya geçtik ama sanki pişik yapıyor yeni geçtik takip etcem Bi her açmamda az da olsa kremlerimde olmasın diye ama kızarıyor
Balpetegii Bsraaakrs kremleseniz de sleepy cok guzel ama cevremde bim bezi kullanan var bebekten bebege farkediyor
Ravzayucel Balpetegii bimin bezi kalin baya uygunluk icin istiyorsaniz migrosun bezi cok iyi fiyatina gore biminkindende uygun ben bim kullaniyordum migrosunkine gectm cok cok iyi
3prensesAnnesii @Balpetegii Bende kullanıyorum canım 2 bebeğimede memnunum bizde taşmada yapmadı pişikte biraz kalın sadece
Balpetegii 3prensesAnnesii denemek lazim ama her bebegin cildine farkli şeyler olabiliyor kullanan da cok var
Turuncukafa15- Balpetegii hayır canım ben kullandığımdan eminim ☺️Koku falan da yok . Sonrada başka paket çıktıysa onu bilemem . Ama bimin beznden kesin eminm 😀