Turuncukafa15- Balpetegii memnunum ama pahalı ona da zam geldi ☺️ 32 tanesi 43 tl 5 numara kullanıyoruz
Deletedmom0099 Balpetegii komşum yurtdışına gidecekti kalan bezlerini vermisti hiç memnun kalmadım hem taşma yaptı hemde aşırı kokulu ve kalın regl döneminde kendim kullanarak bitirdim 😬
Tayfunasyaa Balpetegii ben ilk zamanlar kullandım pişik yaptı fiyat olarak da çok pahalı size şok marketin bebeland bezlerini öneririm harika bezler ıslak mendili de aynı şekilde
Balpetegii Turuncukafa15- ne kadardir kullaniyosunuz sleepy kullaniyoruz ama uyguna gelmesi için denemek istiyorum cok mu kokulu
Balpetegii Deletedmom0099 önlem markasının kokulu bi bezi var aşırı derece pişik yapmıştı bim bezi çok mu kokulu
Balpetegii Feyyyzza çok kokulu mu acaba pişik yapar mi denemek istiyorum sleepy kullaniyoruz siz ne kadardir kullaniyosunuz
Deletedmom0099 Balpetegii aşırı aşırı kokulu hemde. zaten üstünde kremli yazıyor, doktorlar tavsiye etmiyor sürekli temas olan ve açık olan bir bölge olduğu için bu şekilde katkılı bezleri
Ravzayucel Balpetegii bimin bezi kalin baya uygunluk icin istiyorsaniz migrosun bezi cok iyi fiyatina gore biminkindende uygun ben bim kullaniyordum migrosunkine gectm cok cok iyi
Asafecrin Balpetegii bnde sleppy kullanıyordum 4 gündür migros un bezini kullanıyorum 76 tanesi 90 TL ye gldi 86 kusurdu 4 TL de eve getirme parası. Gayet güzel Bn Begendim pişikte yapmadı.
Balpetegii Turuncukafa15- paketin uzerinde kremli yaziyor ya önlem denemiştik baya pudra yogunlugu vardi koku olarak pişik yapti
Deletedmom0099 Balpetegii evet baya pahalı gerçekten bende molfix kullanıyorum zam gelmeden 1000 tane stok yaptım valla şuan iki katı oldu getir falan varsa bölgenizde oradaki kuponlarla biraz uyguna getirebilirsiniz bimin bezi de ucuz değil çünkü
Mihriban36 Ben cevredkiler ovunce aldim kullandim bebegi gecede 3 defa komple degistiryordum asiri sizdirdi bi arkadasim a101in sofia midir nedir o bezini kulln dedi kullandim cok iyi kokusu da cok iyi ya sleepy yada a101in bezi
Balpetegii Mihriban36 a101 bezi yengem kullaniyo cok memnun ama sleepy kullaniyoruz A101 fiyatlari nasil
Balpetegii Deletedmom0099 getir kullanıyorum kampanyali hali bile cok pahali siz iyi stok yapmissiniz
Melek1921 Ben yeni doğan kullanmıştım çok memnun kalmıştım hediye sleppy bez gelince onunla devam ettim ama memnundum