Gizemege merhabalar calisan anneyseniz ilk etapta dogum oncesi izne ayrildiginiz rapor parasi yatiyor sonra dogum sonrasi izniniz bittikten sonra doger para yatiyor 149 tl sut parasi 300 tl de devlet veriyor ayrica ben suan ilk rapor parami 149 tl sut parami aldim e devlette bankaya gonderildi yaziyorsa herhangi bir ptt subesinden alabilirsiniz dogum yapali 28 gun oldu devletin verdigi diger 300 tl 40 gun icinde yaticakmis