Gizemege Kizlar rapor parasi toplumu yatiyor aylikmi yatitor? Bide para bankaya gonderildi yazio e devlette ziraattanmi alcam
Yeliz Gizemege daha önce rapor parasını hesabınıza yatmasını talep etmiş olabilir misini? Benim bankaya gönderildi yazınca direk hesabıma geçmişti. Yada ziraat bankaısnda bir hesabınız varsa otomatik orayada yatmış olabilir.
Eminetavsan Gizemege benimki Doğum öncesi ve Doğum sonrası diye iki şekilde yatacak izne ayrıldığım günden Doğum yaptıgım güne olan parayı aldım PTT ye yattı. Bu arada 7 Eylül'de Doğum yaptım. Kalan parayı da 2 ay sonda alacağım söylendi
Yeliz Gizemege normal şartlarda ptt ödüyor. Ama bankaya gönderildi diyince durum biraz daha farklı oluyor.
Barisko Gizemege bankaya gönderildi yazısı varsa ve özellikle bi banka belirtmediyseniz kimliğinizle PTT’ye gidip alabilirsiniz,geçen hafta aldım,bende de bankaya gönderildi yazıyordu PTT’den aldım
Pembelianne Banksya gonderilďi dediginde kayıtlı hesabinıza gonderildi demek. Isyerim aylık onay veriyor aylık alıyorum parayıda
Emirkaan Ogulveannesi bende doğum yapalı iki ay oldu ama bu ayın basında yarısı yattı onu alabildim diğer yarısı ne zaman yatıyo bilginiz varmı?
Mommadam Bana mesaj geldi bankaya gönderildi diye ama banka adı belirtilmemisti ben pttden gittim aldim
Ogulveannesi Emirkaan bende Temmuz’da yapmıştım 2ayda aldım.sizin diğerinide önümüzdeki ay 15ne kadar yatırırlar 😊
Merveedd Ogulveannesi 19 temmuzda doğum yaptım 1 kuruş yatmadı raporum 25 ekimde bitiyor ne zaman alabilirim
Ebruegemen Gizemege benim ayrı ayrı yattı önceki iznim ve sonraki ptt den alabiliyorsunuz bankaya aktarıldı yazsabile benimde öyleydi ben dün ptt den aldım
MucizemGeldi Merveedd hastane raporu bütün yazmistir benim de öyle olmus gecen hafta sgk da bunun icin ugrastim ama sadece dogum oncesi 15 gunluk parami yatirdilar bu hafta. Haziran da dogum yapmistim simdi kalanini raporum bitince alabilcekmisim.
Ogulveannesi Merveedd ben temmuz da Doğum yaptım ağustos 15de aldım ilkini sonrasını eylül başında aldım sizin yatması lazım 🤔SGK onaylanmış değilmi arayıp konuştunuz bu zamana kadar yatmış olması lazım ben 3temmuz da yaptım Doğum ağustos 15de aldım diğerini de eylül başı yatırdılar
Ebrarkutay Gizemege ptt den alıyosun canım bankaya gönderildi diodu bndede ama bn ptt den aldım ona aldrma