Gryffindor Mustafaras0906 Ayy evet uzanırken hiçbir şey yok. Sanırım aynı ağrı. Sabah kalkınca bir süre iyiyim sonra şov başlıyor
Moonlightttt Gryffindor ilk 1 2 hafta aşırı aciyordu.sonra geçti ama bez fln bağlarken eğilince çok acımaya başladı. Oturarak degistrdim. Zorlasam yine ağrır eminim.igne yeri ayrı bı acı bu arada.bende bel fıtığı da var bambaşka ikisi
Hkgi Gryffindor spinalden oluyor o ağrı bende çok çektim yaklaşık 1 sene sürdü şuan kızım 1,5 yaşında o ağrı kalmadı ama bel ağrısı hala oluyor maalesef kurtulamadım doğumdan sonra oldu ne olduysa 😐
Mbys Gryffindor kızlar bu ağrının tek sebebi doğumda yapılan iğne. 6 Ay önce doğum yaptım bu ağrı yüzünden gece tıtulmalarım oluyordu doğru düzgün oturamıyordum bile otururkende ağrıyordu. Hacamat yaptırdıktan sonra kurtuldum iki hafta felan oluyor hacamat yaptıralı şuan kendi kendine diyorum ki salak gibi 6 Ay çekti ağrıyı boşuna. O anestezinin etkisi kolaykolay geçmiyor vücutta kalıyor bir eseri.
Ayaz13 Gryffindor 10 buçuk ay önce normal doğum yaptım ama epidural yaptırdım ondan sonra belimde bir nokta çok ağrıyor ve arada uyuşuyor bunun için ortopediye gittim MR istedi daha çektirmedim ama baktıracağım bende
egeninumutdenizi Gryffindor benim kuyruk sokumu kemiği batiyor egrilmis de doktor sadece simit onerdi yolladi cocuk 8aylik oldu kadin dogmcu masada cok durdugundan olmustur dedi 2 3 aya gecer dedi daha geçecek
kisGunesi Benimki sezeryandı genel istiyorum diye tutturdum. Ameliyat esnasında bi güzel sersemletici bişi verdiler sarhoş oldum 😂 o ara yaptılar iğneyi aha bitti fln dediler bebişini görcen işte fln derken b baktm benimki ağlıo 😂