Gryffindor Ya belimde bir nokta inanılmaz ağrıyor. İki gündür ağrıyor. Ben önce böbrekten şüphelendim idrarda yanma var diye ama yok omurilik ağrıyor. 3.5 ay önce spinal sezaryen oldum ondan olabilir mi acaba?
lyl0742 Gryffindor bende 1 ay önce spinal sezeryan oldum aynı şekilde ağrı muhtemelen iğne den kaynaklı ya
Mustafaras0906 Gryffindor aynı agrı bende de var eğilimiyorum asırı ağrısı var bende sezeryan oldum spiral
Mervexxx Gryffindor İğneden canım bende de var geçmiyor hiçbir tedavisi yok şuan maalesef çok doktor gezdim emzirdiğimiz için ilaç vermiyorlar
nurelem Gryffindor kaynanamın beli demeliydin canısı😂😂 belli fıtığı felan olabilir mi acaba belki sinir sıkışması vardır
Gryffindor nurelem 😄😄 Fıtık olsa bacağa vurur diyor annem ama. Gece bebişi emzirmek için yanıma alınca çok ters yatıyorum ama öyle bir şey de değil. Acaba dedim sezaryenden dolayı mı
nurelem Gryffindor gittik bacagada vurur ama belde de ağrı olur, bel kaymasındanda olabilir aslında bir çok nedeni olabilir. Sezeryan sonrasi bende felaket bacak kemik ağrısı vardı ondan da olabilir geçmiş olsun
nurelem Gryffindor benim aylarca sürdü çok kötüydü oturduğum yerden ağlayarak kalkardim çok uzun süre sonra geçti ama uzun süre ayakta kalıtım hemen sırt ağrım başlar sezeryandan sinra oldu bu agrilarim
Moonlightttt nurelem aa benim de öyle ve bel ağrım o kadar çoktu ki 2ay tuvalete dahi gidemedim mahvoldum 1ay oturarak uyudum..dikis ağrısı fln sinek ısırığı gibi kalırdı. Maşallah kimi 3.gun ayağa kalkıyor kiminde farklı tesiri olabiliyor.
Gryffindor Mustafaras0906 Ayy evet uzanırken hiçbir şey yok. Sanırım aynı ağrı. Sabah kalkınca bir süre iyiyim sonra şov başlıyor
Moonlightttt Gryffindor evet iğneyi vurduğu yer sanırım uzun süre acıdı. Hala yerini net gösterebilirim 6ay bitti bizim