Çok şükür benim ikizlerimde aventin air serisini tuttu. İlk zamanlarda attılar ben ağızlarına koydum. Birde ağızına koyup tık tık etmek gibi internette yöntemler araştırdım. Faydası oldu. İkisi de tutuyor. Emzik büyük bir kurtarıcı. Zararlı diye bende duydum ama bazende özellikle kusan bebekler için öneriliyor. Ben emmikten sonra veriyorum öyle kusmalarını da aZalttım.