Oglum 3 bucuk aylik dogdugundan beri cok defa denedim ama asla emzik tutmadi diliyle itiyor gectigimiz gunlerde dis kasiyici aldim henuz tam tutamadigi icin ben kasimaya calistim emzige verdigi tepkiyi verdi ögüruyor ve diliyle ittiriyor ısrarcı olmadim doktorlarda emzigi cok onermiyor biberon vermeyi bile dusunmuyorum su durumda