Koalannesi merhaba, acaba 27 ay öncesi cümle varmıydi ? Biz 25 aylık olduk kelime var ama cümle yok. Kelime de çok değil 25 falan. Burda post açmıştım, ben, benim diyemiyor adını öğrettim adını söylüyor vs diye birisi aklıma bisiler sokmuştu. Bugün ona ben kelimesini öğrettim neyse bu sefer adın ne diyince ben dio 🤦🏻♀️😁😁 yani sinir krizi gecircektim, ben üzülunce geri adını söylüyor ama emin olmadan 😒 korktu biraz sanırım çok sorguladigim için. Niye anlattım bilmiyorum ama sorum şey, birden mi kelime kurmaya başladı ? Bı uyanacagim bakacağım konuşuyor mu olacak 🤦🏻♀️