Ali128 aslında iyi kendini de ifade ediyorsa yakın zaman da dili çözülür diye düşünüyorum. Benim oğlum da 22 ay 11 günlük her şeyi ama her şeyi anlatabiliyor. Bugün mesela su dökmüş mutfağa gelip parmağıyla peçeteyi gösterip buuu buuu (suya buu diyor) diyor. Peçeteyi verdim koştur koştur içeriye gidip döktüğü suyu siliyor 😬 o halini görünce anladım ki su döktüm peçeteyi ver demek istemiş 😂
Görümcemin kızı üç ay küçük oğlumdan, o her şeyi papağan gibi tekrarlıyor. Maşallahı var. Artık genetikle mi alakalı kız bebek olduğundan mı bilemiyorum. Bu arada ciddi anlamda da İngilizce ekran süresi var.
oğlum bu (su), bir, ii(iki), üü(üç), anne, baba, abi, anane, dede,gel , git, otuu (otur), meyaba(merhaba), sar sar- şap şap (şarkı sözleri), öökü(öykü), aba(abla), mama, meme, pisi pisi, hav hav, mee, aşaa (yataktan inmek istediğin de aşağı demek istiyor), adda, nen nen (uyumak istediğin de ninni istiyor) gibi şeyler söylüyor. Aklıma gelenler bunlar. Ama bunlar hariç her derdini anlatıyor. Bay bay, alkış yapıp, el, kol, ayak, göbek,saç, ağız, dil, kulak , burun , çene gibi yerlerini gösteriyor. 18. Aya kadar hiç tv izlemedi. Görümcemin kızını gördükten sonra açmaya başlamıştım. Fakat çok odaklanıp, 4 aydır bunlardan ekstra bir kelime bile eklemediği için bir haftadır hiiiç izletmiyorum