1ana_2evlat kim ne yazdı okumadım 😻 her konuşmamızda çok memnun olduğunu söylüyor peder bu arada eski oto tamircisi kendisi :) ve kötü bir araç olsa açık açık söyleyebilecek birisi yani bizi üzmemek için yalan söylemez :)
hangi aracı alırsan alsan tamamen şans işi ilk arabam lanet olsun peugeot idi bir daha tövbe şuan bmw kullanıyorum herkes delimisin o araba alınır mı dedi , hiç canımı yakmadı
motorum eski bir klasik çok afedersin ağzıma etti :) klasik sevdasına 0 motor parası döktüm