Selam kızlar 😊
Bizim iş sebebiyle sürekli büyük araç kullanmamız gerek. Şuan mesela transit var 4+1 yarın alıcısı var büyük ihtimalle satılacak nasip ise.. Bizde yıl atlamadan başka bir araca yatırım yapmak istiyoruz. Gecen eşim uygun bir araç buldu ama sanki kullananlar memnun değil, Kango 1.9 2004 model. Öyle aman aman bir araç değil biliyoruz ama şuan araca o kadar yatirmamiz gerekiyor. Ne diyorsunuz kullananlar var mı? Alsak mı almasak mı fikirleriniz nedir?