Edacan89 Dnyglclk inşallah canım yaaa normaldir.valla o kadar korkuyorumki o muaynelerden hamileliğimde nefret etmiştim artık😭
green Canım ben hemen oldum üstelik 5.regl i mi gorecegim.bir sorun teşkil ettiğini düşünmüyorum çünkü her ay doğumdan önceki tarihlerim de oluyorum.Ustelik bu doğurganlığın gösteriyor her ay yumurta atiliyir.Bu çok önemli birsey..Yumurtaların aktif yani.
Edacan89 green gerçekten mii çok sevindimm inşallah öyledir yaa gerçekden çok sağolun içime su serptiniz🙏🏽🙏🏽
Tatliskooo Edacan89 bünye meselesi canım. Normal doğum yaptım 53. Gün adet oldum. Aradan tam bir ay geçti tekrar oldum. Bana da aynını söyledi adet olmayanlar. Bana göre de onların olmayışı anormal 😄😄
Deletedmom143 Edacan89 1 ay içersinde 2 defa olan arkadasım var Doğumdan sonraki ay ama devamı gelmemiş onda . Bencede bi doktora görünün isterseniz
green Edacan89 Elbette doktora görünün çünkü ben doktor değilim fakat yaşadığım bu :) farklı bir sorun yoktur umarım olacağını da sanmam 😍