Merhaba anneler...
3ay 20 günlük bebeğim.40 ım çıktıkdab hemen sonra adet oldum.15 gün sonra bi daha oldum 25 gün geçtikden sonra bidaha oldum.sezeryan olurken miyom gördüler aldılar.benim kadar doğumdan hemen sonra sık adet olan var mı?çevremdeki insanlar hemen bu kadar çabuk olması ve sık sık olmasını hiç duymadık bi doktora görün diyolar.şimdiden tşk ederim🙏🏽❤