MTkutay [bilinmeyen] prima da kullandım canbebe hala kullanıyorum prima lastik izi yapıyor sızdırıyor fiyatı da çok yüksek oldu canbebeden çok memnunum ben ama 3 numara 168 li paketi 63 liraya aldım 4 numara 140 li paketi de 63 liraya aldım tavsiye ederim pisik sorunu yaşamadık ve ben pisik önleyici krem filan da kullanmıyorum kizarlik görmediğim sürece
Fehimesaglar Prima premium care kullanıyorum en başından beri memnunum diğer bezler nasıl bilmiyorum ama bu incecik rahat ettiğini düşünüyorum.
CemreKerem [bilinmeyen] kesinlikle prima 9 aydır kullanıyorum ne Pişik ne sızdırma hiçbir problem yaşamıyorum. Gece takip sabah alıyorum gece uykusu da bolunmuyor aylık paketleri de kolaylıkla bulunuyor .
Onedroplove [bilinmeyen] prima en güzeli ince koku yapmıyor ıslak bırakmıyor pişik Yok tek sıkıntı pahalı olması tavsiye üzerine molfix kullandım çok kalın çiş dolunca kocaman oluyor ve oğluma bırakın pişik yapmayı mantar yaptı ilaç kullanmak zorunda kaldık tekrar primaya döndüm
Alaraaa [bilinmeyen] unı baby saf sulu ıslak mendılı kullanıyorum bexde prıma kucuk bı oaket al dene bence