Sznmre bulgur,kuru, nohut, mercimek,muz, acı ve baharatlı hariç çoğu şeyi yiyorum.karnıyarık,sebze yemekleri işte ıspanak kabak felan salata ama çok değil çiğ sebze de gaz yapıyor.pirinç pilavı makarna kilom yok o yüzden yiyorum doğum kilosu varsa az tüketin demişti doktor.tavuk yemekleri ızgara et felan birsürü şey var aslında aklıma ilk gelenler bunlar.herşeye kimyon atıyorum ayrıca tohumunu da aldım çay yapıp içiyorum