sademinannesi Sznmre bende yiyorum ne gaz ne pişik bir etkisini görmedim çok şükür sadece ilk zamanlar kuru baklagilleri tüketmedim 4. Aydan sonra onada başladım. Canım çekip yemezsem göğüsüm şişiyor o yüzden yiyorum bende canım ne isterse 😂
Sennur2218 Sznmre 😂 korkmayın. Kendinizi de öyle alıştırmayın zorlanırsınız. Afiyetler olsun, üstüne isterseniz kimyon için gitsin içiniz rahat eder. Ben öyle de yapıyordum. 🤪
sademinannesi Sznmre yok kız valla şişiyor bazen aşeriyor gibi canım bişey çeksin yemeyim ya da evde olmasın göğüsüm şişiyor canımın çektiği şeyi yeyince düzeliyor geri😂
Sznmre sademinannesi aynı şey oldu biliyomusun eşime bile söylemedim benle alay eder psikolojik der diye 🙊
sademinannesi Sznmre eşimde benle dalga geçiyordu anneme dedim göğüsüm şişti diye ne canın çekti dedi söyledim onu yemezsen inmez dedi eşim gitti aldı öyle geçmişti eşimde bende şok 😂
Sznmre Haticelkubra ya ne yicemi bilemiyorum artık eşimde diyette sabah akşam tavuk yumurta ibibiğimiz çıkıcak yakımda🤪
Almilam07 Sznmre bebekte gaz yapıyor aci 😅 tecrübeyle sabit ben ne zaman aci yesem kizim gaz bombasina dönüşüyor 😂😂😂
Defne-Bade Sznmre kesinlikle yemiyorum gaz yapacak herşeyden uzak duruyorum 4 aydır.çok baskı yaptılar yaşlılar geçen gün 1 kez yedim turşu ben de kıvrandı bebeğim ağlaya ağlaya tövbe kimseyi dinleyip yemem dedim.
Sznmre Defne-Bade hadi ya ben yicek bişey bulamıyorum sabah akşam tavuk yumurta midem bulandı yemek yemek istemez oldum sende ki menüler ne 😟
Nediyebilirimki Sznmre yemekten korktuğum ama en sevdiğim şey acı hamileyken çok çok yerdim şimdi cesaret edemiyorum😔
Almilam07 Sznmre valla benim kızıma mi özgü genelde böyle oluyor mu bilmem ama benim kiz gaz bombası haline geliyor