Aleynameva kendi sancimla doğurdum canim bende keşke epidural diyordum ama sende de aynisi olmus doğumlarımız ayni diyebilirim. hem kesi attılar hemde vakumla çektiler sanırım çünkü bebegimin kafasında ödem vardı arka kısmi üçgen uzundu şimdi şükür geçti hafif şişkinlikler var