Sedefyilmaz 5 tane okudum.
Geçen sene bende 11 aralıkta doğum yaptım aynı sebeple bebeğim bir hafta yoğun bakımda kaldı ilk iki gün kan gazı çok yuksektı ve diğer tahlilleride şükür toparladı sağlıkla aldım kucağıma
Rabbim bebeğinize Şafi ismi ile şifa versin inşallah tez vakitte doktorlar durumu için ne diyorlar ?