Aryemus_3 Ayazz54 suda bekletip 3 defa suyunu değiştiriyorum kolejeni iyi çıksın diye organik sirke katıp 8 saat kaynatiyorum sonra 1 gece dolapta bekletiyorum yağını alırım yoğun kıvamlı jel oluyor sonra porsiyonlayip buzluğa koyuyorum