Doga_sever Ayazz54 cok kisik ateste pisiriyorsun. Elbetteki bir kismi buharlasiyor ama cogunlugu kaliyor.
Ayazz54 bikerem bebeğim 8 aylık minik minik muhafaza etmek istiyorum ama karton bardaklar büyük gelir gibi düşündüm bide buzlukta yer sıkıntım var buz küpleri haricinde nasıl koyabilirim
bikerem Ayazz54 karon bardaklarda donduruyorum,yarim koyup donunca yer kaplamasin diye ustten kesebilir ya da tek posete yani donjnca dokebilirsiniz. Minik 0.5 ozsanirim kahve kartin bardaklari da var aslinda,bi de bim de falan buz torbalari oluyo
bikerem Ayazz54 Bjnu demek istedim,daha az koyup donunca şu ustteki fazlaligi kesmek gibi,az yer tutsun diye
2022 Ayazz54 bn düdük lude 3 4 saat kadar kisikta yapıyor um sonra kimi boşalıyor kimini bı iki sars kendi çıkıyor o bacak kenarında daki kıkırdak gibj yağları oluyor onları falan al çok faydalı kemikte birşey bırakma kisacasi 😊
Eymosunannesi Ayazz54 Ben düdüklüyü kilitlemeden 6 saatte kaynattm gayet iliğide kemikten ayrilmisti bilmiyorm 12 saate gerek yok bence ben bu şekilde yapiyorum tencereye koymadan öncede 1 saat gibi sirkeli suda bekletip yikayip koyuyorum kaynayip ilidiktan sonra buz poşetine koyuyorum minik minik istedigim kadar çıkarıp kullaniyorum pratik oluyor isteğe bağlı soğan havuç vs. atabilirsiniz
Prensimmm52 Ayazz54 ben 1 gün sabaha kadar suda bekletiyorum kanı temizlensin diye öncesinde sabahtan koyuyorum ocağa kısık ateşte akşama kadar kasap bize 8 saat kaynasın demişti
merhabacanim Ben peynir altı suyunu ve iliği buz küplerinde dondurup poşetliyorum iliği düdüklüde 2 saaat kaynatıyorum
Seymaarda35 Ayazz54 içine ne kadar siniyosa öyle kaynat 7-8 saat kaynatıyorum ben küp poşetler var evde onlara dolduruyorum buzluğa atıyorum yemeklerde kullanıyorum çok iyi oluyor
sheesyelllow Ayazz54 bizim tanidigimiz pide salonu var oraya götürüyoruz odun ateşinde pisiriyorlar sonra abim annem ve bana bolusuyoruz miss gibi oluyor odun ateşinde 😇