Gizem2312 yok bacım ya. O kişiyle alakalı. Benim kardeşim ile diğer kardeşim arasında 1,5 -2 yaş var. Büyük olan hastane de yattı daha 3 yaşındayken kıskançlıktan iştahtan kesilmişti hep kıskanıyordu bebeği. Ben onlardan 13 yaş büyüğüm tabi o yüzden olayların farkındaydım. Annem bebek olanı bana bırakmıştı , diğeri hastane de yattı bir kaç gün kilo kaybı başlamıştı doktor yatış vermişti serumla beslensin diye onun yanında refakatçi kalmıştı annem. Emzirmeye götürüyorduk babamla araba ile. Ben bebek olan kardeşimle arabada bekliyordum annem ile babam yer değiştiriyor annem gelip emzirip gidiyordu