Gizem2312 bence en az 5-6 yaş olmalı aralarında ki 2 . Çocukla tam ilgilenebilmek için yoksa ikiside ilgiye muhtaçken ikisine aynı ilgiyi göstermek imkansız hem çocuklara haksızlık hemde anne için çok zor olur benim fikrim kaza bela bişi olmazsa ben kızım ilk okula başlayana kadar 2. Yi yapmak istemiyorum ne ruhen ne bedenen kaldıramam die düşünüyorum erken olursa allahım isteyenlere versin ama korkuyorum herzaman nezaman büyük konuşsam başıma geliyo