Pasannesi dediğim gibi sizin yanınızdayken geçirin bu süreci ben tek başıma yaptım çocuğumdada hiç kötü etki olmadı şükür önce azaltarak başkayın mesela gece hiç bişekilde vermeyin sadece gündüz emzirin geceye alışınca gündüzüde bıraktırırsınız zamanla ben 1hafta 1hafta aralıklarla bıraktırdım, ağladıkça artık yok meme uf olmuş uyumuş falan deyin ağladıkça sarılın sakinleştirin ne kadar ağlarsada vermeyin kararlı olursanız vazgeçiyolar bi zaman sonra benim ilk 2gece zor oldu sonradan alıştı daha kalkıp ağlamadı