Pasannesi bebeğinize bırakın bence benim ki 11 aylık oldu ve gündüz emmelerini kendi 2 ye düşürdü ben meme teklif etsem de emmiyor yemek hoşuna gidiyor geceleri emiyor sadece onu da yavaş yavaş azaltır . Gündüz sayısını azaltmakla başlayın gece de mümkün olduğunca her ağladığında emzirmeyin eşiniz destek olursa daha rahat edersiniz. Yada emme sürelerini daha kısa tutun . Ben emmeyi kesmenin çocukla güzel iletişim içinde olduğunda daha az travmatize edeceğine inanıyorum . Ama tabi diş çıkartma döneminde memeye düşkünlüğü artıyor o da emiyor ağzına tutuyor , belki emzik alan bi bebek olsa bunu da istemez