Vesves1255 birbeyazoglanbirkarakiz evet pahali baya ama normal jiletlerden tek farki kanatmiyor param olursa birgun lazer yaptircM
Mlkhrn NinovaLemi bebeğiniz ne kadar acaba emziriyor musunuz? Ben de hamilelik öncesi evde lazer yapıyordum. Hamile kalınca ara verdim. Tekrar başlayacağım ama çocuk doktorları emzirme döneminde önermiyorlar, kararsız kaldım o yüzden
NinovaLemi Mlkhrn benim doktorum sadece koltuk altına onermedi süt kanallarını etkilenmesin diye bebeğim 2 aylik. 40 çıktıktan sonra başladım. Endüstriyel tip aletlerde onermiyorlar ama hiç bir şekilde onlarin lazer daha güçlü çünkü
MesNes Vesves1255 ben kullanıyorum lazer yaptırdığım için az tüy var bebek yağı sürüp alıyorum güzel oluyor kesme riski az 5 bıçak olduğundan tek seferde güzel temizliyor
birbeyazoglanbirkarakiz Secey53 fotoğraf atmayı bilmiyorum ama 5 bıçaklı mor renkli olanı bir de turunculu olanı kullanmıştım canım
Nisan12 dinle_beni_bi Valla artık bıkmştm çoğalmaya da başlayınca gittim mecbur düşünülen acı cidden olmuyor bide kuaförün de önemli 🙂