Ben kullandım çok güzel gerçekten, başlığı sabunlu olduğu için kullanırken kanama riskini en aza indiriyor ve jilet sonrası sıradan jiletler gibi tahriş hissi bırakmıyor bir de uygulanan bölge gerçekten pürüzsüz oluyor reklamlardaki pürüzsüz cilt sloganı doğru yani 😁 Fakat netice olarak oda jilet ve pürüzsüzlük sadece uyguladığımız gün var sonrası yine hüsran 😆 ben eğer biraz zengin olsaydım üşenmezdim bölgeler tüylendikçe gilette venüs kullanırdım ama maalesef o kadar param yok, çok pahalı bir ürün ama hakda ediyor orası ayrı 😁