Alya88 benim kızımda 4 aylık doğum baş çapı 37 yazıyo sağlık ocağında aşı günü ölçüm yapıldı 38.5 çıktı dedim 4 ayda 1 buçuk santimmi büyümüş sağlık ocağı normal dedi tabi ama benim içim rahat etmedi hemen Dr götürdüm Dr ölçtü 41 çıktı dedim hocam orda 38.5 çıktı ve 37 yazıyo doğum baş çapında dedi onu yanlış yazmışlardir 37 çok büyük bir baş çapı dedi içim biraz rahat etti bazen yanlış ölçüm yapıyorlar canım