Gizemzkan canım sadece anne sütü alıyorsa ve kilosu iyiyse bekle 6 . Ayını ama mama veriyorsan 4 ü doldursun yoğurtla meyve sularıyla muhallebi ile başla ben oğlumda 7. Ayı bekledim ama kızım mama alıyor ve kilosu az diye 5 e girdim mi başlarım mama dan iyidir ek gıda en azından sütümü de veririm pek emmiyor sağıyorum gece emiyor sadece