Pembelianne benim oğlumun dogudugu günden itibaren kilo alması çok iyiydir ona ragmen doktor 5. Ayda başladı ek gıdaya o da öyle herşey degil üzüm suyu dedi blendirdan geciriceksin onun dışında el yapımı yoğurt ve birde havuç patates kabak corbası desi 1 ay bu şekilde devam ettik öyle bende diyodum benim oğlum gerşeyi yer ama corbada ben mahvoldum resmen sevmedigi için pek yemedi tatlı şeyleri yiyor ama o çorbayo yemedi 6 ay oldugumuzda doktora gittik ve o corbayo yemedigini söyleyince bana cok kızdı onu vericeksin sebzelere alışması lazım tatlıyı tuzluyu ilerleyen zamanlarda yiyicek zaten corbanın üstüne dur dedi şimdi 6 aylık oğlum ve corba türlerine tamamen gectik yoğurt yine desigim gibi meyveleri püre haline getirme yok artık meyveleri direk tattırıyorum ama kimseye ve kimseye kavanoz mamaları tavsiye etmiyorum eşim doktora sormuştu kavanoz mamalardan versek olmazmı diye sakın kesinlikle vermiyosun onun yerine kendin evde yoğurtla meyveyi püre yap en azından bilirsin içinde ne oldugunu dedi aklınızda olsun meyveyi falan verirken püre yapın ve daha sonra sütünüzden ekleyin daha rahat yiyecektir