Benim bebeğim de ne yaptıysak almadı. Her emzik denemesinde fışkırtarak kustu , emzik verince öğürüyor en küçüğünü bile versek , biz de bıraktık zaten 7 aylık oldu Allah’ın izniyle , bir kaç aya bıraktıracaktık başlasa bile diye avutuyoruz kendimizi 😄