cankuzularim Ela07 biliyoruz hanımefendi 2 oğluma da yaptırdım rota ağızdan ama o da bi aşı o da ateş yapabiliyor ağızdan diye basit gibi mi gördünüz acaba biz rotanın 2 dozunda da başka bi aşı vurulmadık sadece rota vurulduk
Ela07 cankuzularim neyin atarındasınız pardon ben basit bir aşı demedim sadece netten arastırdım ve doktorum dediğini söyledim bu kadar sinire gerek yok sakin..