Yaso66 doktora götürdünüz mü benim kızımda 50 günlüktü 6 saat ememdiğini aç kaldığını memeye geldiğinde feryat figan ağladığını bilirim sonra çişte de koku farkedince götürdük idrar yolu enfeksiyonu çıktı,reflü de iştahsızlık yapıyormuş benim bebeğimde ikisi de var bi doktora görünmenizde fayda var