Ay çıldırmak üzereyim oğlum 4.5 aylık tek amma ile besleniyor hiç bir şekilde mama içmiyor bebelac gold kullanıyorduk şimdi baktım 200 TL olmuş ya bebivita ya geçtik içmiyor sabah 6.30 da uykuda 90 cc içti onla duruyor 15 gündür mama içiremıyorum denemedğim şey kalmadı keyfi yerinde bi çocuk neden hiç bir şey sevmezk ya