AYDANYEL bebeğinizin ağrı durumuna göre öğün sayısını artırıp azaltabilirsiniz. Mesela diş çıkardığı süreçte ben günde 3 defa veriyordum. Günde 12 tanecigi geçmeyecek ama . 4 4 4 şeklinde veriyordum. Ya da atıyorum gündüz ağrısı yok rahat ise günün diğer saatlerinde veriyordum. Tek dikkat etmeniz 12 tanecigi geçmesin. Şu sıralar rahat mesela kızım diş çıkarmıyor. Vermiyorum. Tamamen bebeğinize göre karar verirsiniz ağrı yoksa vermenize de gerek yok .