Asaf3007 bbmoms yarın doktor tavsiyesi ile alayım 5ayşık oldu bizimki belki doğru olmaz kullanmak 🤷🏻♀️
Asaf3007 busraaldemir1485 evet öyle gözüküyor bende yarın doktora gideyim. Kendi doktoruna mı sence yoksa aile hekimine mi götürsem
busraaldemir1485 Asaf3007 valla ben aile hekimine götürdüm bı damla yazdı hiçbir işe yaramadı göz doktoruna götürdüm bir günde iyileşti verdiği damlayla. Aile hekimi pratisyen sonuçta göz doktoruna götürmeniz tavsiye ederim
busraaldemir1485 Asaf3007 Göz doktoru netira verdi bana da çok işe yaradı bebekler için uygun eczaneden alıp kendiniz bile kullanabilirsiniz ben bir kere göz doktoru yazınca her capaklandi mi eczaneden onu alıyorum 25 lira eczane fiyatı
Asaf3007 busraaldemir1485 uzman çocuk doktorumuza mesaj ile görüştüm retinayı önerdi. Bi kerede bile çok işe yaradı ☺️